لوله کشی آب و فاضلاب-گاز

برآورد قیمت لوله کشی ساختمان

لوله کشی آب و فاضلاب-گاز


قیمت لوله کشی ساختمان بستگی به حجم و نوع کار متفاوت است .خدمات لوله کشی با توجه به گستردگی رنجهای قیمتی گوناگونی دارند و با توجه به نوسانات اقتصادی کشور هرساله تغییرات جزیی و کلی را در قیمت و دستمزد لوله کشی و خدمات تاسیساتی شاهد هستیم .برای برآورد هزینه های لوله کشی ساختمان ابتدا باید مشخص شود که حجم که چه میزان است .

لوله کشی شبکه آب در خارج از ساختمان به عهده سازمان آب و فاضلاب و یا سازمان های مربوطه است، اما لوله کشی داخل ساختمان به عهده مالک آن است. قطعا هر مالکی می خواهد با صرف کمترین هزینه به بهترین کار دست پیدا کند. کارهای لوله کشی و تاسیسات را حتما باید به افراد متخصص و باتجربه سپرد. بعضی وقت ها ممکن است برآورد هزینه کارهای لوله کشی آب ساختمان خیلی بیشتر از تصور ما باشد چون مثلا لوله کش مجبور می شود برای رفع نشتی لوله دیوارها یا کف را بشکافد و تخریب کند و طبیعتا بعد هم بازسازی و تر و تمیز کاری لازم می شود. بیشتر متخصصین لوله کشی هزینه ها را بر اساس مواد و مصالح مصرفی و همچنین میزان کار مورد نیاز اعلام می کنند. انجام و به پایان رساندن پروژه های لوله کشی ممکن است از یک روز تا دو سه هفته زمان ببرد و همین موضوع شاید تعیین کننده ترین مساله در هزینه نهایی کار است.

 

خدمات مربوط به لوله کشی ساختمان

 

برای پیدا کردن استادکار متناسب با بودجه خودتان می توانید آگهی پروژه ی خود را از طریق سایت فوری کار کاملا رایگان آگهی کنید. متخصصان ثبت نام شده در سایت فوری کار، خدمات لوله کشی زیر را ارائه می کنند:

۱- لوله کشی آب سرد و گرم، شوفاژ، گاز، فاضلاب ساختمان

۲- لوله کشی آب

۳- تعمیرات لوله کشی آب سرد و گرم

۴- لوله کشی توکار

۵- لوله کشی روکار

۶- لوله کشی گاز

۷- جابجایی لوله گاز

۸- انسداد لوله گاز

۹- انشعاب لوله گاز

۱۰- لوله کشی فاضلاب

۱۱- تعمیر لوله کشی فاضلاب

۱۲- اتصال لوله کشی فاضلاب ساختمان به اکو شهری و رفع انسداد لوله فاضلاب

۱۳- نصب رادیاتور شوفاژ نصب و تعویض شیر فلکه و شیر گازی معیوب ساختمان

۱۴- نصب و تعمیرات شیرآلات توالت فرنگی،روشویی کابینتی، لوازم سرویس بهداشتی دوش ظرفشویی دستشویی

۱۵- لوله کشی توکار اسپیلت (مـسـی)

۱۶- سایر خرده کاری

 

قیمت لوله کشی ساختمان

 

۱- هزينه ي  اجرت انجام كار از قیمت قطعات مصرفي جدا است. استادکاران معمولا قیمت تقریبی مصالح مورد نیاز را می دانند بنابراین می توانید مسئولیت خرید مصالح و ابزارهای موردنیاز را به آنها بسپارید.

۲- قیمت لوله کشی ساختمان معمولا از روی متراژ و تعداد انشعابات مشخص است. هر چه تعداد اتاق ها و بخش ها و طبقات بالاتر برود پیچیدگی و سختی کار افزوده می شود. بنابراین قیمت لوله کشی آب خانه های چند خوابه و چند طبقه بیشتر از خانه هایی با همان متراژ اما تعداد بخش های کمتر است. قیمت لوله کشی با افزایش تعداد انشعابات مثل سینک های ظرفشویی و شیرآلات و سرویس های بهداشتی هم طبعا افزایش می یابد. 

۳- قیمت هزینه ی لوله کشی توكار به علت تعميرات اساسي، كنده كاري، ايزوگام و ... بیشتر از قیمت لوله کشی روکار است.

۴-  معمولا استادکاران برای بازدید و تخمین قیمت هزینه ای دریافت نمی کنند.

 

برای ثبت آگهی لوله کشی خود از اینجا اقدام کنید. همچنین می تونید برای ثبت سفارش سایر خدمات منزل خود می توانید آپ فوری کار را از اینجا دانلود کنید.

« قبلی مطالب دیگر بعدی »