سرمایشی و گرمایشی

نحوه عملکرد پکیج دیواری

سرمایشی و گرمایشی


پکیج دیواری معمولا داخل آشپزخانه و یا آبدارخانه بر روی دیوار نصب می شود. از جمله مصارف پکیج گرم کردن خانه یا ساختمان های تجاری با استفاده از گرمایش از کف، رادیاتور، فن کوئل است. همچنین پکیج آب گرم مصرفی واحدها را نیز مهیا می کند. به وسیله پکیج دیواری می توان از مزاحمت موتورخانه و شوفاژ راحت شد.

 

مزیتهای پکیج دیواری

1-در هزینه ها صرفه جویی می شود. در گذشته هزینه های زیادی بابت گرمایش تولیدی توسط موتورخانه ها صورت میگرفت . علاوه بر هزینه ، سوخت و نگهداری آنها کار سخت و زمان بری بود.

2- تعمیر پکیج بسیار ساده تر از یک موتورخانه با حجم بزرگ و پیچیده است.

3- پکیج ها فضای کمی اشغال می کنند، مخصوصا پکیج های دیواری. بازدهی بالایی دارند.

4- هر واحد از پکیج جداگانه ای استفاده می کند که این باعث استقلال واحد های مسکونی می شود.

 

عملکرد پکیج در حالت تابستانی  

پکیج دیواری در تابستان هنگامی شروع به فعالیت می کند که نیاز به آب گرم باشد، این عملیات به صورت اتوماتیک انجام می شود . هنگامی که شیر آب گرم باز می شود، سنسور فشار، مشعل را روشن می کند و بعد از بستن شیر آب گرم پکیج خاموش می شود. این دستور از طریق برد کنترل الکترونیک صادر می شود .مبدل حرارتی ثانویه پوسته لوله فورا آب گرم را تولید می کند.

 

عملکرد پکیج در حالت زمستانی

پکیج آبگرم در فصل زمستان علاوه بر گرم کردن آب مصرفی باید رادیاتور و مدار های گرم کننده را نیز گرم نماید. در این سیستم اولویت با آب گرم مصرفی است. وقتی شیر آب گرم باز می شود. سنسور برقی، مدار رادیاتور را تا زمانی که آب گرم مصرفی باز است قطع می نماید. اما این موقت است و با بسته شدن شیر آب گرم مدار آبگرم رادیاتور وصل می گردد. به این گونه همیشه آب گرم به صورت آنی در دسترس است.

 

برای دسترسی به متخصصین در زمینه نصب پکیج و شوفاژ  میتوانید به راحتی  در فوری کار اقدام به ثبت پروژه نمایید.

« قبلی مطالب دیگر بعدی »