کابینت

مدل های زیبا از انواع کابینت های گلاس سفید اکلیلی

کابینت


کابینت های گلاس سفید اکلیلی به صورت براق و در حالت مات، دو نوع جدید کابینت آشپزخانه هستند که می توانند نمای خیره کننده و بسیار شیک و جذابی را در آشپزخانه شما به وجود بیاورند.

برای کسانی که به دنبال خرید کابینت آشپزخانه هستند، انتخاب میان کابینت های مات، کابینت های براق، کابینت ام دی اف یا کابینت های چوبی یک موضوع مهم است. هر کدام از انواع کابینت آشپزخانه مزایا و معایب خاص خود را دارند، اما انتخاب هر مدل به سلیقه خود شخص بستگی دارد.

اگر می خواهید جلوه پر زرق و برق داخل آشپزخانه شاهد باشید، کابینت های گلاس سفید اکلیلی در حالت براق را انتخاب کنید. براق بودن سطح کابینت ها نور را منعکس می‌کند و بنابراین وقتی نورپردازی آشپزخانه، کامل شود، حتماً از تماشای این نوع طراحی شگفت زده می شوید.

برای کسانی که می خواهند نمای آشپزخانه آنها ساده تر باشد و حالت گرم تر به نظر برسد، کابینت های گلاس سفید اکلیلی در حالت مات پیشنهاد می شود. از این کابینت ها می توانید برای آشپزخانه مدرن با تنوع رنگ استفاده کنید.

 اگر باز هم تردید دارید که کابینت های گلاس را انتخاب کنید یا نه، و اینکه این کابینت ها چه مزایایی را برای شما به وجود می آورند، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید: نکات مهم و ضروری در انتخاب بهترین رنگ کابینت آشپزخانه

 

مزایای کابینت های گلاس سفید اکلیلی در حالت براق چیست؟

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی-فوری کار

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی سطح براق و تا حدی قابل توجه دارد. وقتی کابینت های گلاس براق را در آشپزخانه نصب می‌کنید، فضای بیشتری را همراه با نور منعکس شده به نمایش می‌گذارد. تماشای نمای کابینت های گلاس از همه زوایای آشپزخانه هیجان انگیز است!

 قدرت بازتابندگی نور از سطح کابینت های گلاس به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی نظیر سطح زیرین کابینت های گلاس سفید – اکلیلی، رنگ براق و میزان نور محیط در این حالت دخالت دارند.

در صورتی که سیستم روشنایی آشپزخانه شما شدید باشد، یعنی چراغ های پر نور داشته باشد، میزان انعکاس از سطح کابینت های گلاس سفید اکلیلی بیشتر خواهد شد. توجه داشته باشید که اگر چه این کابینت ها نمای کلی آشپزخانه را جذاب تر نشان می دهند، اما انعکاس نور بیشتر، ممکن است باعث خستگی چشم ها شود.

یکی از مهمترین مزایای نصب کابینت هایگلاس ترکیبی از سفید و اکلیلی این است که سطوح براق تر باعث می شود نقص ها و عیب هایی که کابینت دارد پوشانده شود.

کابینت براق نسبت به کابینت آشپزخانه مات، ارجحیت دارد. اگر کابینت سازان از مواد درجه ۲ و مواد اولیه ارزان استفاده کنند و کابینت آشپزخانه براق را بسازند، به مرور زمان از جلوه ظاهری آنها کم می‌شود، چون مواد اولیه ساخت کابینت، بی ‌کیفیت بوده است.

برای سفارش ساخت کابینت های گلاس سفید اکلیلی مطمئن شوید که کابینت ها با کیفیت هستند و در طولانی مدت، دوام و ماندگاری لازم را دارند. با انتخاب این نوع کابینت های زیبا، درخشندگی و سرزندگی آشپزخانه شما بیشتر می شود.

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی چه فرقی با سایر کابینت های براق دارد؟

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی -فوری کار

 

آیا به این فکر کرده اید که وجه تمایز کابینت های گلاس سفید اکلیلی برای آشپزخانه چیست؟ کابینت های گلاس چه چیزی دارد یا چه نمایی را ایجاد می کند که سایر کابینت های براق آن ویژگی را ندارند؟ در ادامه بحث درباره‌ پاسخ به این سوال صحبت می کنیم....

کابینت های گلاس براق، رقیب قدرتمندی برای کابینت استیل یا کابینت فلزی براق است. همچنین کابینت هایی که با پوشش های لمینت یا پوشش ممبران تولید شده‌اند، سطح براق دارند و در کنار کابینت های گلاس ارائه می شوند. نقاط تمایز زیادی میان کابینت های گلاس سفید اکلیلی با سایر کابینت های براق وجود دارد.

برای ساخت کابینت های گلاس از پوشش های مقاوم با کیفیت استفاده می شود که هیچگونه گرد و غباری روی خود جمع نمی‌کند و تمیز کردن این نوع کابینت ها به راحتی امکان پذیر است. همچنین یک ظاهر بی عیب و نقص را ارائه می دهند؛ این در حالی است که کابینت ممبران یا کابینت لمینت، این ویژگی‌های مثبت را ندارد. نگهداری از کابینت ممبران دردسرهای بیشتری نسبت به کابینت های گلاس دارد.

اگر به دنبال خرید کابینت های براق هستید، بهتر است درباره خرید کابینت های گلاس سفید اکلیلی یا هر رنگ دیگری از این نوع کابینت ها برنامه ریزی کنید. 

براق بودن کابینت در عین زیبایی، جذاب است. البته لازم است خاطرنشان کنیم که نگهداری از کابینت های براق در مقایسه با کابینت های مات، کارهای بیشتری را نیاز دارد.

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

بیشتر بخوانید: مثلث طلایی آشپزخانه

 

مهمترین معایب کابینت های گلاس سفید اکلیلی چیست؟

 

کابینت های گلاس سفید اکلیلی

 

علیرغم تمام مزایا و ویژگی هایی که درباره کابینت های گلاس سفید اکلیلی گفتیم، این کابینت ها در حالت براق چند عیب کوچک دارند.

اگر آثاری از خراشیدگی و ساییدگی روی سطح کابینت ها به وجود بیاید، به آسانی می توانید این آثار را روی کابینت ها مشاهده کنید؛ یعنی آثار آسیب روی کابینت های گلاس، واضح‌تر از کابینت های مات دیده می شود. اگر روی کابینت های گلاس، لکه ای باقی بماند، به خصوص روی کابینت های روشن تر، این لکه به راحتی قابل مشاهده است.

کابینت های گلاس سفید اکلیلی به تمیزکاری روزانه نیاز دارد. ممکن است آثار کثیفی دست یا مواد خوراکی در آشپزخانه روی کابینت ها باقی بماند و به مرور زمان شما را دچار دردسر کند.

اگر انتخاب بین انواع کابینت آشپزخانه برای شما دشوار است یا می خواهید کابینت ها را سفارش دهید تا برای شما ساخته شود، با تکنسین های با تجربه در وبسایت فوری کار تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما بدهند.

 

« قبلی مطالب دیگر بعدی »