کابینت

چگونه بهترین مدل کابینت آشپزخانه را انتخاب کنیم؟

کابینت


وقتی قرار است بهترین مدل کابینت آشپزخانه را انتخاب کنید و نمای آشپزخانه خود را تغییر دهید، در میان ده ها و شاید صدها مدل و طرح و رنگ سردرگم خواهید شد. انتخاب مناسبترین کابینت آشپزخانه در مرحله اول ممکن است دلهره آور باشد اما وقتی به این فکر می کنید که آشپزخانه شما قرار است تغییرات زیبایی را شاهد باشد، امیدوار می شوید.

 دکوراسیون آشپزخانه شما می تواند حالت سنتی داشته باشد یا اینکه طراحی داخلی را به سبک مدرن انجام دهید. برای زیباتر کردن آشپزخانه، صدها نمونه و ایده وجود دارد.

برای اینکه بتوانید زیباترین مدل کابینت آشپزخانه را انتخاب کنید، شاید در نگاه اول، بهترین کار این است که ایده هایی را که قبلاً اجرا شده بررسی کنید. برای این کار بدون هیچ هزینه ای در مدل ‌هایی که در وب سایت های اینترنتی منتشر شده‌اند، جستجو کنید و مدل ها را بشناسید. بعد از این کار می‌توانید تصمیم بگیرید که چه نوع کابینت هایی نیاز دارید و کدام مدل ها با آشپزخانه شما سازگارتر است.

 به دلیل اینکه تنوع طرح و رنگ و مدل کابینت آشپزخانه بسیار زیاد است، در این مطلب به دستورالعمل کلی را ارائه می‌دهیم تا بتوانید بر اساس آن کابینت آشپزخانه را سفارش دهید. اگر این موارد را در نظر بگیرید در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: چگونه رنگ کابینت را در دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنیم؟

 

نکات مهم برای انتخاب مدل کابینت آشپزخانه

 

بهترین مدل کابینت

 

1-کابینت سفارشی سازی می خرید یا کابینت های پیش ساخته؟

یکی از ساده ترین راه هایی که به شما کمک می کند مدل کابینت آشپزخانه را سریع تر پیدا کنید این است که بررسی کنید کابینت های پیش ساخته را می خواهید بخرید یا به سفارشی ‌سازی کابینت ‌آشپزخانه نیاز دارید.

 قطعاً اگر مدل های جدید و خلاقانه را در نظر داشته باشید باید سفارش ساخت کابینت را به کابینت سازان حرفه‌ای واگذار کنید. بهترین راهکار برای استفاده حداکثر از فضای آشپزخانه این است که طراحی و ساخت کابینت را مطابق با فضایی که در دسترس دارید انجام دهید.

با کابینت سازان مشورت کنید؛ تیم حرفه‌ای این افراد، آشپزخانه شما را از نزدیک بررسی می کنند و بهتر می‌توانند در انتخاب مدل کابینت آشپزخانه شما را راهنمایی کنند. 

ساخت کابینت آشپزخانه می تواند بسیار ظریف و دقیق باشد، به شرطی که شما کوچک ترین منطقه آشپزخانه را هم در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که سفارشی‌سازی کابینت آشپزخانه هزینه های بیشتری را برای شما در پی دارد، اما ارزش آن را دارد؛ چرا که مطابق میل و سلیقه شما انجام می گیرد.

2-استفاده حداکثر از فضای آشپزخانه

وقتی می خواهید مدل کابینت آشپزخانه را انتخاب کنید، باید به استفاده حداکثری از فضای آشپزخانه خود توجه داشته باشید. به طور مثال باید حساب کنید که تمام لوازم، ظروف، مواد غذایی، شیشه ها، بطری‌ها، ادویه ها، ظروف تزیینی، قاشق، چنگال و موارد دیگر در کدام قسمت قرار می گیرند و کابینت ها یا کشو باید چه ابعادی داشته باشد.

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه به همراه کشوهای متنوع و قفسه های فلزی طراحی می شوند تا فضای چند طبقه را برای سازماندهی و نظم دهی لوازم و وسایل آشپزخانه فراهم کنند. به این نوع طراحی معمولاً طراحی طبقات یا عمودی گفته می‌شود.

یکی دیگر از مواردی که کمک می کند استفاده حداکثر از فضای آشپزخانه داشته باشید، در نظر گرفتن نحوه باز و بسته شدن درب کابینت ها است. در این مورد بهتر است با کابینت‌ ساز مشورت کنید تا راهکارهای مناسب را به شما ارائه دهد. شاید بهتر باشد برای وسایل برقی آشپزخانه نظیر مخلوط کن، چای ساز و قهوه ساز یا غذاساز هم، فضایی را داخل کابینت ها در نظر بگیرید.

 

بهترین مدل کابینت

 

3-انتخاب سبک طراحی و مدل کابینت آشپزخانه

یکی از مهمترین کارهایی که برای انتخاب مدل کابینت آشپزخانه باید انجام دهید این است که مشخص کنید سبک سنتی را می پسندید یا کلاسیک یا مدرن؛ انتخاب یکی از زیباترین مدل های کابینت آشپزخانه به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. شما می توانید دکوراسیون آشپزخانه را به هر شیوه ای که تمایل دارید طراحی کنید. در همین زمینه توجه داشته باشید که هر سبک دکوراسیون داخلی از یک سری عناصر خاص پیروی می کند.

به طور مثال، اگر  مدل کابینت آشپزخانه مدرن را انتخاب کردید، ترکیب رنگ روشن را باید سفارش دهید. برای آشپزخانه های کلاسیک و آشپزخانه های لاکچری معمولاً رنگ های تیره مایل به قهوه ای، شکلاتی یا کرمی پیشنهاد می شود.

با انواع کابینت آشپزخانه ام دی اف، کابینت های گلاس آشپزخانه و کابینت ممبران آشپزخانه می ‌توانید هر سبک و مدلی که دوست دارید را در آشپزخانه اجرا کنید. با انتخاب صحیح کابینت آشپزخانه، نمای جذاب‌تری را به وجود می آورید و این کار باعث حفظ شادابی و نشاط در خانه شما می شود.

 

بهترین مدل کابینت

 

در این قسمت لازم است خاطرنشان کنیم که انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه بسیار اهمیت دارد. وقتی قرار است سبک دکوراسیون آشپزخانه خود را انتخاب کنید باید رنگ ها را در اولویت قرار دهید. رنگ کابینت آشپزخانه بهتر است همسان با کف پوش ها، پرده ها یا میز و صندلی ها انتخاب شود. مدل کابینت آشپزخانه و رنگ بندی آن باید در یک تعادل قرار گیرد.

اگر برای سفارش ساخت کابینت آشپزخانه نیاز به مشاوره دارید تکنسین‌های ما در وب سایت فوری کار، خدمات کاملی را ارائه می دهند. بهترین متخصصان در زمینه تاسیسات ساختمان، دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه را در این مجموعه جستجو کنید.

 

« قبلی مطالب دیگر بعدی »