کابینت

با زیباترین مدل کابینت های گلاس سفید طلایی آشنا شویم

کابینت


بانصب کابینت های گلاس سفید طلایی در آشپزخانه، نمای خیره کننده ای را به وجود می آورید و به نوعی سبک دکوراسیون داخلی لاکچری را اجرا خواهید کرد. کابینت های سفید برای آشپزخانه یک انتخاب بی انتها و جذاب است. کابینت های سفید، اولویت اکثر صاحبخانه‌ ها قرار دارند. سفید، رنگ روشن و ظاهری تمیز را به نمایش می گذارد. همچنین کابینت های گلاس سفید با انواع سبک دکوراسیون داخلی سازگار است. حتی شما می توانید رنگ های شاد و پر انرژی را در کنار کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید به کار ببرید.

اکثر مشتریانی که برای خرید کابینت های گلاس مراجعه می‌کنند، کابینت های گلاس سفید طلایی را در کنار کابینت های روشن مورد نظر قرار می‌دهند. رنگ های تیره تر برای کابینت های گلاس چندان پیشنهاد نمی شود، اما هر کدام جلوه خاص خود را دارند.

اگر می‌خواهید ظرافت و لوکس بودن در آشپزخانه شما بسیار دیده شود، بهتر است ترکیب رنگ سفید و طلایی انتخاب اول شما باشد. این ترکیب رنگ از سوی طراحان دکوراسیون آشپزخانه پیشنهاد شده است. حتی اگر کابینت لوکس را سفارش ندهید، همین وجود ترکیب رنگ سفید- طلایی در آشپزخانه، خود، یک منظره لوکس را ایجاد خواهد کرد.

با ما همراه باشید تا شما را با زیباترین ایده های طراحی آشپزخانه با کابینت های گلاس سفید طلایی آشنا کنیم.

 

بیشتر بخوانید: اصول انتخاب بهترین رنگ کابینت اشپزخانه

 

دکوراسیون سنتی با کابینت های گلاس سفید طلایی در آشپزخانه

 

کابینت های گلاس سفید

اولین ایده ای که می توانید اجرا کنید و آشپزخانه شما را به سبک سنتی یا قدیمی زیبا می کند، دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک است که با کابینت های سفید- طلایی از نوع کابینت هایگلاس طراحی شده اند. یک آشپزخانه که به طور کامل، یک دست سفید شده است با تزئینات طلایی، نور را بهتر منعکس می کند.

اگر از لوسترهای کلاسیک در آشپزخانه استفاده کنید، آشپزخانه شما به سبک سنتی تغییر خواهد کرد. حتی اگر آشپزخانه شما اپن باشد یا مدل جزیره ای باشد، باز هم کابینت های گلاس سفید طلایی به همراه صندلی های کوتاه چهارگوش، این فضا را تداعی خواهند کرد.

 

دکوراسیون آشپزخانه به سبک مدرن با کابینت های گلاس سفید طلایی

کابینت های گلاس سفید

با  نگاه کردن به طرح ‌هایی که برای دکوراسیون آشپزخانه به سبک مدرن اجرا شده، متوجه می شوید که عناصر این دکوراسیون چه چیزهایی هستند. انتخاب کابینت های گلاس سفید طلایی به همراه نورپردازی های مختلف، لامپ های مخفی و به کارگیری گل و گیاه، نمایی از سبک مدرن را به وجود می آورد. اگر کابینت هایگلاس را بدون دستگیره سفارش دهید، بیشتر به سبک مدرن و امروزی شباهت دارد.

 

کابینت های گلاس سفید

استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون آشپزخانه

کابینت های گلاس سفید

وقتی از کابینت های گلاس سفید طلایی در آشپزخانه استفاده می کنید، به این معنا نیست که نمی توانید رنگ طلایی را در سایر قسمت های آشپزخانه هم به کار ببرید. درست برعکس! استفاده کردن از عناصری که به رنگ طلایی و مسی هستند، نمای کابینت هایگلاس را زیباتر می کنند.

مثلاً می توانید پوشش روی اپن آشپزخانه را به رنگ طلایی انتخاب کنید. صندلی های اپن آشپزخانه می‌توانند به رنگ قهوه ای یا کرمی روشن باشند. انتخاب رنگ شکلاتی برای میز و صندلی صبحانه در آشپزخانه، یک انتخاب بی نظیر خواهد بود.

برای زیباتر شدن کابینت های گلاس سفید طلایی در آشپزخانه لوازم جانبی را به رنگ های طلایی انتخاب کنید. مثلاً سرویس چای خوری یا قهوه خوری به رنگ شکلاتی و طلایی یا گلدان هایی به رنگ طلایی مسی یا برنزی، نمای جذابی را به وجود می آورند. به آخرین طرح ها دقت کنید و ایده ها را در نظر داشته باشید. با چند تغییر ساده و کم هزینه، آشپزخانه شما زیباتر خواهد شد.

اکثر مشتریان ترجیح می دهند هنگام سفارش ساخت کابینت های گلاس سفید طلایی، دستگیره های کابینت ها را هم به رنگ طلایی انتخاب کنند تا جلوه درخشان تری داشته باشد. این یک انتخاب هوشمندانه است و قطعاً نمای زیباتری را در آشپزخانه به وجود می‌آورد.

بیشتر بخوانید: روش جرم گیری کاشی و سرامیک

نکات مهم برای خرید کابینت های گلاس سفید طلایی

کابینت های گلاس سفید-فوری کار

برای خرید کابینت های گلاس سفید طلایی مانند سایر مدل های کابینت آشپزخانه باید فضای آشپزخانه را در نظر بگیرید. مدل کابینت با توجه به فضایی که در آشپزخانه برای نصب وجود دارد، طراحی می شود. رنگ روشن نظیر همین رنگ سفید- طلایی، آشپزخانه شما را دلبازتر و پر نور تر جلوه می دهد. این گزینه را فراموش نکنید.

وقتی می خواهید ساخت کابینت های گلاس سفید طلایی را به شرکت های سازنده کابینت آشپزخانه سفارش بدهید، قیمت کابینت به ازای هر متر را بپرسید. مدل کابینت، تعداد کشو و نحوه باز و بسته شدن درب کابینت ها اهمیت دارد. 

باید مشخص کنید که کابینت ها با چه نوع طراحی در اطراف سینک ظرفشویی قرار می گیرند. همچنین مدل کابینت های گلاس در اپن آشپزخانه یا مکان دیگر متفاوت خواهد بود.

هنگام سفارش ساخت کابینت های گلاس سفید طلایی، دستگیره های کابینت را زیبا و لوکس انتخاب کنید. هزینه ای که برای ساخت کابینت اختصاص می‌دهید، ارزش آن را دارد که یک آشپزخانه لاکچری را داشته باشید.

مجموعه تخصصی فوری کار، از بهترین متخصصان و استادان در حوزه طراحی و ساخت کابینت آشپزخانه تشکیل شده است. برای خدمات ساختمان، تاسیسات، نظافت ‌منزل و حوزه های مرتبط می توانید به این وبسایت مراجعه کنید.

 

« قبلی مطالب دیگر بعدی »