کابینت

بهترین رنگ کابینت ممبران برای دکوراسیون آشپزخانه کدام است؟

کابینت


انتخاب بهترین رنگ کابینت ممبران آشپزخانه به عوامل مختلفی بستگی دارد. در مقالات مختلف درباره کابینت ‌ممبران صحبت کرده ایم. رنگ کابینت آشپزخانه از هر چیز دیگری مهم تر است؛ یعنی شما حتی اگر کابینت های با کیفیت لوکس را انتخاب کنید، اما رنگ بندی کابینت، متناسب با سبک دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما نباشد، جلوه چندان دلنشینی به وجود نمی آورد!

کابینت های ممبران، جزو زیباترین کابینت ها برای آشپزخانه محسوب می شوند اما باز هم نیاز دارید که بهترین رنگ کابینت را برای این مدل محصولات انتخاب کنید.

کابینت ممبران آشپزخانه، کابینت هایی هستند که از جنس mdf ساخته شده‌اند و یک روکش بسیار مقاوم pvc روی آنها پرس شده است. تمام مواد اولیه برای ساخت کابینت ممبران آشپزخانه از بهترین کیفیت برخوردارند و استانداردهای زیست محیطی را دریافت کرده اند. برابر این بدون نگرانی از داشتن آثار مخرب محیطی می توانید از آنها برای دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

بهترین رنگ کابینت ممبران آشپزخانه متناسب با دکوراسیون داخلی یک آپارتمان و سلیقه مشتری انتخاب می شود. کابینت های ممبران نه تنها برای آشپزخانه، بلکه برای ورودی آپارتمان در جایگاه جاکفشی یا آویز لباس هم مناسب هستند. برخی از مقاوم ‌ترین کابینت های ممبران قابل نصب در سرویس بهداشتی و حمام نیز می باشند.

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد نمای کامپوزیت آلومینیومی

 

بهترین رنگ کابینت ممبران برای انواع آشپزخانه

 

رنگ کابینت ممبران

 

قبل از آنکه به مهمترین ویژگی های انواع کابینت ممبران آشپزخانه بپردازیم، نگاهی به ترکیب رنگ این کابینت ها داریم. به طور کلی برای اینکه بهترین رنگ کابینت ممبران آشپزخانه را انتخاب کنید، به یک پالت رنگ نیاز دارید. اکثر کابینت سازان، یک پالت رنگ اختصاصی را ویژه‌ کسب و کار خود آماده می کنند که شما می توانید هنگام سفارش ساخت کابینت ، یکی از آنها را انتخاب نمایید.

یک ایده کلی برای زیباتر شدن نمای آشپزخانه این است که شما بهترین رنگ کابینت ممبران آشپزخانه را به صورت یک دست انتخاب کنید. مثلا اگر قرار باشد از طیف رنگ قهوه ای تیره انتخاب کنید، بهتر است رنگ قهوه ای تیره یک دست را با دستگیره های رنگ طلایی یا زرد سفارش دهید. این نما حالت لاکچری ایجاد می‌کند و آشپزخانه شما زیباتر خواهد شد.

سطح کابینت ممبران آشپزخانه چند ناهمواری روی خود دارد و بنابراین ترکیب رنگ یکنواخت و یکدست، موجب جلوه بهتری در کابینت ها می شود.

برخی افراد تمایل دارند بهترین رنگ کابینت ممبران را به صورت ترکیبی از تیره و روشن انتخاب کنند. در این صورت، قسمت های برجسته کابینت به رنگ تیره تر و زمینه کابینت به رنگ روشن تر طراحی می‌شود؛ برعکس این انتخاب هم وجود دارد.

یکی از بهترین رنگ کابینت ممبران آشپزخانه، رنگ قهوه ای تیره و رنگ قهوه‌ای مایل به قرمز است. این دو رنگ در اکثر موارد نظر مشتریان را به خود جلب می کند. رنگ های تیره برای آشپزخانه های بزرگ تر و جادارتر پیشنهاد می شوند.

از دیگر رنگ بندی که برای کابینت آشپزخانه ممبران پیشنهاد می شود، رنگ سفید طلایی و کرمی روشن است. رنگ های روشن را برای آشپزخانه های کوچک تر انتخاب کنید تا محیط را بزرگتر جلوه دهند. 

در کنار رنگ قهوه ای و رنگ سفید، رنگ دیگری که به عنوان بهترین رنگ کابینت ممبران آشپزخانه معرفی می شود، رنگ‌هایی است که شاد و پر انرژی هستند. مثلاً سبز روشن، سبز زیتونی، آبی دودی، آبی روشن و زرد، نمونه هایی از این رنگ ها هستند و آشپزخانه شما را به یک محیط پر انرژی تبدیل می کنند.

ساخت کابینت ممبران آشپزخانه هم مانند هر نوع کابینت دیگر به صورت دو ردیفی در ردیف های بالا و پایین امکان پذیر است. ساخت کابینت آشپزخانه، هم به صورت قفسه دار و هم به صورت کشودار امکان پذیر می باشد.

 اگر می‌خواهید ساخت کابینت ممبران را سفارش دهید، بهتر است فضای آشپزخانه خود را برای نصب کابینت دقیقاً اندازه گیری کنید. فراموش نکنید که برای اپن آشپزخانه هم نیاز است که سبک رنگ و دکوراسیون مشابه با کابینت ممبران آشپزخانه اجرا شود.

 

بیشتر بخوانید: دو محلول دست ساز برای نظافت سرویس بهداشتی

 

مهمترین ویژگی های کابینت ممبران آشپزخانه چیست؟

 

رنگ کابینت ممبران

در کنار انتخاب بهترین رنگ کابینت ممبران آشپزخانه شاید بهتر باشد ویژگی های این کابینت ها را به صورت مختصر بیان کنیم؛ به این ترتیب تصمیم‌گیری برای شما آسان تر خواهد شد.

 یکی از مهمترین ویژگی های کابینت ممبران آشپزخانه این است که می توانید آنها را به صورت سه بعدی و برجسته سفارش دهید. این ویژگی باعث می شود که یک جلوه تزیینی و شیک را به وجود بیاورد. کابینت های ممبران، جلوه سلطنتی در آشپزخانه ایجاد خواهند کرد.

سطح کابینت ممبران آشپزخانه بسیار راحت تمیز می‌شود و بنابراین فاقد هر نوع باکتری یا آلودگی‌ها خواهد بود. دوام، استحکام و زیبایی بی نهایت، از دیگر ویژگی هایی است که در کابینت های ممبران آشپزخانه وجود دارد.

بهترین رنگ کابینت ممبران آشپزخانه نمای یکپارچه و آرامش دهنده ای را در آشپزخانه شما به وجود می آورد. حتی اگر رنگ کابینت را به صورت ترکیبی انتخاب کنید، باز هم این فضا ایجاد خواهد شد. کابینت ممبران را می توانید از انواع براق یا مات انتخاب کنید.

پوشش های کابینت ممبران آشپزخانه به هیچ عنوان رنگ خود را از دست نمی دهند و در برابر خراشیدگی مقاوم هستند. همچنین در برابر نفوذ رطوبت و آب نیز پایداری بالایی دارند. بهتر است برای تمیز کردن کابینت ممبران هرگز است مواد شیمیایی و شوینده ها استفاده نکنید. با استفاده از یک محلول صابونی ملایم و آب گرم و یک دستمال میکرو فیبر، این کار به راحتی امکان پذیر است.

 

بیشتر بخوانید: نحوه محاسبه قیمت لوله کشی ساختمان

 

قیمت کابینت ممبران آشپزخانه

رنگ کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران بر حسب متر مربع محاسبه می شود و با توجه به مدل، الگو و کیفیت، متفاوت است. این کابینت ها نسبت به کابینت های لاک دار مناسب تر است و نسبت به روکش لمینت و پروفیل، قیمت بالاتری دارد. برای سفارش ساخت کابینت می توانید با متخصصان ما در وب سایت فوری کار تماس بگیرید.

« قبلی مطالب دیگر بعدی »