کابینت

اطلاعات کاربردی درباره ترکیب رنگ کابینت های گلاس

کابینت


وقتی نوبت به انتخاب ترکیب رنگ کابینت های گلاس آشپزخانه می‌رسد، در میان یک پالت رنگ ترکیبی از صدها رنگ تیره و روشن سردرگم می شوید! تمام رنگ ها برای ساخت کابینت آشپزخانه مناسب هستند اما باید یک سری معیارها و پارامترها را در نظر بگیرید.

به طور کلی، سلیقه افراد مشخص می‌کند که کابینت ‌های گلاس آشپزخانه تیره باشد یا از رنگ‌های روشن انتخاب شود. توجه به اصول روانشناسی رنگ در دکوراسیون داخلی آشپزخانه می تواند این فضا را زیباتر از هر قسمت دیگری جلوه دهد.

شکل طراحی داخلی آشپزخانه، اولین نکته‌ای که به شما کمک می‌کند ترکیب رنگ کابینت های گلاس آشپزخانه را انتخاب کنید، متراژ آشپزخانه است. بهترین کابینت برای آشپزخانه های کوچک باید رنگ روشن داشته باشد تا فضا را بزرگتر جلوه دهد. آشپزخانه های بزرگتر، انتخاب بیشتری برای رنگ کابینت آشپزخانه دارند.

از آنجایی که ترکیب رنگ کابینت های گلاس آشپزخانه در رنگ های ساده یا طرح دار ممکن است ساخته شود بنابراین حتماً به نوع طراحی داخلی آشپزخانه خود توجه کنید. انتخاب صحیح رنگ، جلوه های بهتری را در آشپزخانه به وجود می‌آورد. جالب است بدانید که رنگ کابینت آشپزخانه در زیباتر کردن وسایل آشپزخانه هم تاثیرگذار است.

برای اینکه بهترین کابینت های گلاس آشپزخانه را با رنگ دلخواه خود انتخاب کنید، در ادامه به انواع ترکیب رنگ کابینت های گلاس آشپزخانه اشاره‌ای کوتاه خواهیم داشت.

 توجه کنید که رنگ ها می توانند متنوع باشند. وقتی می‌خواهید ساخت کابینت را سفارش دهید، حتماً از پالت رنگ که سازنده به شما نشان می دهد یک گزینه را انتخاب کنید.

 

بیشتر بخوانید: نکات مهم برای خرید کابینت های گلاس آشپزخانه

 

زیباترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس آشپزخانه

 

ترکیب رنگ کابینت های گلاس-فوری کار

اگر بخواهیم زیباترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس آشپزخانه را دسته بندی کنیم، با توجه به پالت رنگی، چهار دسته کلی وجود دارد. کابینت های گلاس می‌تواند طیف رنگی روشن داشته باشد یا در طیف رنگی تیره یا رنگ های جذاب و پر انرژی ساخته شود. گزینه دیگر، رنگ های ترکیبی هستند که نمای آشپزخانه را جذاب تر خواهند کرد. در ادامه این قسمت به هر کدام از این چهار طبقه بندی اشاره می کنیم:

 

1-طیف رنگی روشن

 

ترکیب رنگ کابینت های گلاس

دسته اول برای ترکیب رنگ کابینت های گلاس آشپزخانه، طیف رنگی روشن است. رنگ های روشن را همه ما می شناسیم. رنگ سفید، خاکستری، طلایی، زرد روشن، رنگ مایل به چوب، کرمی، خاکستری مایل به نقره‌ای، آبی روشن، سبز روشن، سفید مات، نمونه‌ای از این رنگ ها هستند.

 کابینت های گلاس به خودی خود، براق و درخشان است و هر کدام از این رنگ های روشن را که برای ساخت کابینت انتخاب کنید، جلب و درخشان بودن سطح کابینت را دو چندان افزایش می دهد.

ترکیب رنگ کابینت های گلاس آشپزخانه از این گروه رنگ، بهترین انتخاب برای آشپزخانه ها به سبک مدرن است. همچنین رنگ های روشن، بهترین گزینه برای ساخت کابینت های ترکیبی با رنگ های تیره هستند. در ادامه درباره رنگ های ترکیبی برای ساخت کابینت بیشتر صحبت می کنیم.

 

2-طیف رنگی تیره

 

ترکیب رنگ کابینت های گلاس-فوری کار

دسته دوم در ترکیب رنگ کابینت های گلاس آشپزخانه رنگ های تیره هستند. رنگ های تیره شامل رنگ بنفش، قهوه ای تیره، رنگ مشکی، آبی تیره، سبز تیره و آبی دریایی می باشند. این ترکیب رنگ برای آشپزخانه های لاکچری پیشنهاد می شود.

 اگر رنگ های تیره به صورت ترکیبی با رنگ طلایی یا سفید به کار رود، جلوه خیره کننده ای را در کابینت آشپزخانه به نمایش می گذارد. از رنگ های تیره برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه در ویلاهای لوکس یا پنت هاوس های لاکچری بسیار استفاده می شود.

انتخاب رنگ تیره به عنوان ترکیب رنگ کابینت های گلاس آشپزخانه به سلیقه افراد بستگی دارد. متراژ ساختمان و متراژ آشپزخانه در انتخاب رنگ بندی کابینت های آشپزخانه تاثیرگذار است. اگر رنگ تیره را برای ساخت کابینت انتخاب می‌کنید بهتر است وسایل آشپزخانه، میز و صندلی ها و لوازم تزئینی به رنگ روشن باشند.

 

3-رنگ های ترکیبی

 

ترکیب رنگ کابینت های گلاس-فوری کار

دسته سوم از ترکیب رنگ کابینت های گلاس آشپزخانه، رنگ های ترکیبی هستند. همانطور که از نام این انتخاب بر می‌آید، رنگ ‌ترکیبی یعنی شما دو رنگ مکمل یا دو رنگ متضاد را در کنار هم برای کابینت ها استفاده می کنید. ترکیب رنگ های زیر برای ساخت کابینت های گلاس، انتخاب منحصر به فردی هستند:

  • سفید و مشکی
  • سفید و قهوه ای تیره
  • سفید و قهوه ای روشن
  • سفید و آبی
  • سفید و بنفش
  • نقره ای و آبی
  • نقره‌ای و قهوه‌ای
  • قهوه ای روشن و قهوه ای تیره
  • سفید و قرمز
  • سفید و سبز
  • سفید و زرد
  • سفید و نارنجی
  • زرد و خاکستری
  • زرد و آبی
  • سرم ه‌ای و سفید
  • آبی روشن و سرمه ای
  • کرمی روشن و قهوه ای تیره
  •  

ترکیب رنگ کابینت های گلاس-فوری کار

4-رنگ های شاد و پر انرژی

ترکیبرنگ کابینت های گلاس-فوری کار

گروه چهارم از زیباترین ترکیب رنگ کابینت های گلاس آشپزخانه، رنگ های شاد و پر انرژی هستند. کابینت های گلاس که به صورت یک دست از رنگ های بنفش، سبز چمنی، صورتی، نارنجی، زرد، قرمز، آبی دریایی، شکلاتی، سرمه‌ای، ارغوانی، قرمز آجری ساخته شده‌اند، نمای جذاب و پر انرژی را در آشپزخانه به وجود می‌آورند

اگر می خواهید برای ساخت کابینت آشپزخانه با کارشناسان و متخصصان مشورت کنید، تیم تخصصی و بهترین کابینت سازان در وبسایت فوری کار، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند.

 

« قبلی مطالب دیگر بعدی »