کابینت

نکات مهم برای خرید کابینت های گلاس آشپزخانه

کابینت


قصد خرید کابینت های گلاس آشپزخانه را دارید؟ به این ترتیب نیاز دارید که به یک سری نکات توجه کنید. کابینت آشپزخانه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های این مکان است و بنابراین لزوماً باید کابینت ها را عاقلانه انتخاب کنید. قسمت عمده ای از ظروف آشپزخانه، قابلمه، ماهیتابه، محصولات خشکبار، بطری ها و شیشه ها و لوازم غذا خوری در داخل کابینت ها نگهداری می شوند.

بخش قابل توجهی از یک آشپزخانه را معمولاً به نصب کابینت اختصاص می‌دهند. اگر کابینت آشپزخانه را به درستی انتخاب کنید ظاهر آشپزخانه شما زیباتر می شود و احساس خوشایندی به شما منتقل می کند.

برخی از مهمترین معیارها برای خرید کابینت های گلاس آشپزخانه شامل ابعاد و اندازه کابینت ها، رنگ بندی کابینت آشپزخانه، مدل ساخت و قیمت کابینت آشپزخانه است. اگر به این چند نکته توجه کنید بودجه مالی شما هر چقدر باشد، باز هم می توانید زیباترین کابینت آشپزخانه را خریداری کنید.

 فراموش نکنید که کابینت‌ها باید با حجم و تعداد وسایل شما متناسب باشند و همچنین از نظر رنگ و شکل ظاهری با دکوراسیون آشپزخانه سازگاری داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید: مقایسه انواع جنس کابینت

 

خرید کابینت های گلاس آشپزخانه بر اساس نحوه ساخت و فروش

 

خرید کابینت های گلاس

 

وقتی برای خرید کابینت های گلاس آشپزخانه اقدام می کنید، به طور کلی، سه دسته کابینت از این مدل به شما پیشنهاد می شود؛ دسته اول، کابینت هایی هستند که از پیش ساخته شده‌اند و در انبار شرکت وجود دارند.

دسته دوم کابینت ها، کابینت های نیمه سفارشی سازی شده هستند که اندکی قابلیت تغییر، مطابق با سلیقه مشتری را دارند. دسته سوم، کابینت های کاملاً سفارشی سازی شده هستند. این کابینت ها از ابتدا ساخته نشده‌اند بلکه سازنده منتظر می ماند تا مشتری، مدل و سلیقه خود را به او اعلام کند و سپس کابینت‌ها را می سازد.

خرید کابینت های گلاس آشپزخانه از دسته اول، یعنی کابینت های انبار شده چند ویژگی دارد. اول آنکه این نوع کابینت ها از قبل مونتاژ شده‌اند و آماده نصب هستند، بنابراین هم قیمت آنها ارزانتر است و هم سریع تر در آشپزخانه نصب می‌شوند. رنگ کابینت های انبار شده متنوع است، اما اگر موجودی یک مدل تمام شود، شما نمی توانید رنگ مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین مدل این کابینت ها محدود است، بنابراین امکان سازگار شدن با دکوراسیون مورد نظر شما را ندارد.

 

خرید کابینت های گلاس

 

خرید کابینت های گلاس آشپزخانه از دسته سوم یعنی کابینت های سفارشی سازی شده از هر نظر به صرفه تر است. کابینت های سفارشی با توجه به اندازه و مشخصات دقیق آشپزخانه شما تولید می‌شوند. این کابینت ها در معیارهایی نظیر جنس رنگ و مدل متنوع خواهند بود. یک کابینت سفارشی برای آشپزخانه ویژگی های منحصر به فرد دارد؛ یعنی شما کابینت را بر اساس لوازمی که داری سفارش می دهید.

خرید کابینت های گلاس سفارشی برای آشپزخانه می‌تواند با مدل های درب شیشه ای، قفسه بندی، تعداد دو ردیفه یا کابینت برای آشپزخانه جزیره ای انجام شود. کابینت های سفارشی سازی قیمت گرانتری دارند و از نظر زمان نصب، در طولانی مدت آماده می شوند.

خرید کابینت های گلاس از گروه دوم یعنی کابینت های نیمه سفارشی سازی شده در جایگاهی بین کابینت گروه اول و گروه سوم قرار دارد. وقتی شما کابینت های نیمه سفارشی را انتخاب می کنید، هم قابلیت تغییر به دلخواه شما را دارد و هم بخش های زیادی از آن در انبار مونتاژ شده است. این کابینت ها را می توانید مطابق با سلیقه خود تغییر دهید.

خرید کابینت های گلاس نیمه سفارشی در مدت زمان کوتاه تری نسبت به کابینت های سفارشی سازی شده امکان‌پذیر است و قیمت ارزان تری دارد.

 

بیشتر بخوانید: اصول انتخاب بهترین رنگ کابینت آشپزخانه

 

نکات تکمیلی برای خرید کابینت های گلاس آشپزخانه

 

خرید کابینت های گلاس

 

در کنار نکات فوق برای خرید کابینت های گلاس آشپزخانه به معیارهای اندازه و ابعاد کابینت ها و آشپزخانه دقت کنید. قبل از اینکه برای خرید کابینت به بازار و شرکت‌ها یا سازنده ها مراجعه کنید، محل دقیق نصب کابینت در آشپزخانه را اندازه بگیرید. 

اگر می خواهید کابینت ها برای شما ساخته شوند باید اندازه های عرض، ارتفاع، عمق، کابینت و طول کابینت را اندازه بزنید و مکان دقیق آنها را در آشپزخانه مشخص کنید. 

برخی از مدل های کابینت های گلاس، ارتفاع بلند تری دارند. برخی دیگر از کابینت ها به صورت پایه دار نصب می شوند تا چند سانتی متر از زمین فاصله داشته باشند. استانداردهایی برای هر کدام از ابعاد اندازه های کابینت های گلاس تعریف شده است. برخی از سازندگان کابینت، مدل های از پیش ساخته شده را آماده کرده‌اند اما برخی دیگر مطابق با سلیقه مشتری کابینت ها را می سازند.

 

کابینت های گلاس

 

اگر یک مدل از کابینت های گلاس را انتخاب کرده‌اید یا مدل هایی را در ذهن دارید، باید خرید کابینت های گلاس را از گروه سوم یعنی به صورت سفارشی سازی انجام دهید. برای اینکه در وقت و بودجه خود صرفه جویی کنید، باید با یک کابینت ساز مشورت کنید تا از نظر هزینه ها و زمان نصب شما را راهنمایی کند.

 

کابینت های گلاس

 

به طور کلی برای خرید کابینت های گلاس آشپزخانه به رنگ بندی و نحوه ساخت کابینت ها توجه کنید. اگر نیاز به مشاوره دارید یا می خواهید از انواع کابینت ام دی اف آشپزخانه یا کابینت ممبران آشپزخانه یک مدل را انتخاب کنید، بهترین متخصصان و سازندگان در وب سایت فوری کار، خدمات مشاوره و طراحی ساخت کابینت آشپزخانه را به شما ارائه می دهند.

هر مدل که در نظر دارید قابل سفارش و ساخت می باشد. با انتخاب صحیح کابینت آشپزخانه، نمای این قسمت را زیباتر است از قبل خواهید کرد.

 

 

« قبلی مطالب دیگر بعدی »