کابینت

با زیباترین مدل های کابینت آشپزخانه کلاسیک آشنا شویم

کابینت


اگر در حال برنامه‌ریزی برای بازسازی و نوسازی آشپزخانه هستید، شاید به این فکر کنید که کابینت آشپزخانه کلاسیک را سفارش دهید. آشپزخانه های کلاسیک اگر چه سبک سنتی را به نمایش می گذارند اما زیبایی ها و جذابیت های خود را حفظ کرده‌اند.

اکثر خانواده ها بین سبک های مختلف برای کابینت آشپزخانه سردرگم می شوند. آنچه مهم است این که فضای آشپزخانه شما یکی از مهمترین قسمت های خانه است که در نظر میهمانان و خود شما جلوه می کند. اگر بتوانید برای آشپزخانه خود، ترکیب طرح ها و مدل ها را اجرا کنید، قطعاً یک نمایش شگفت انگیز را خواهید داشت!

برای دسترسی به اهداف فوق و داشتن زیباترین طراحی آشپزخانه، کابینت آشپزخانه کلاسیک را پیشنهاد می دهیم. کابینت هایی که به سبک کلاسیک طراحی شوند، فضای آشپزخانه شما را به همین نسبت تغییر دهند. این مدل ها در هر نسل طرفداران خاص خود را دارند. نصب کابینت آشپزخانه به سبک کلاسیک، مزایای زیادی دارد که در ادامه این بخش به آن می پردازیم.

 

بیشتر بخوانید: نکات مهم و ضروری در انتخاب بهترین رنگ کابینت اشپزخانه

 

مزایای نصب کابینت آشپزخانه کلاسیک

 

کابینت اشپزخانه کلاسیک-فوری کار

 

اگر به طرح های اجرا شده در چند سال اخیر برای کابینت آشپزخانه کلاسیک نگاه کنید متوجه زیبایی های این نحوه طراحی خواهید شد. کابینت های کلاسیک برای دکوراسیون آشپزخانه معمولاً تک رنگ هستند. اگرچه این طراحی را رنگارنگ نمی بینید اما یک آرامش خاصی را منتقل می‌کنند. برای طراحی آشپزخانه به سبک کلاسیک باید انواع تزیینات را به کار ببرید.

آشپزخانه های کلاسیک با استفاده از اکسسوری، لوازم جانبی و وسایل تزیینی تزیین می شوند. اگر به یک نمای آشپزخانه کلاسیک نگاه کنید، تعداد بی نهایت لوازم ‌جانبی پیدا خواهید کرد. این یعنی یک سبک کلاسیک که می‌تواند از سبک مینیمالیست یا ماکسیمالیست در دکوراسیون داخلی هم پیروی کند.

در مورد کابینت آشپزخانه کلاسیک یک حقیقت وجود دارد و آن هم این است که کابینت های کلاسیک برای آشپزخانه همیشه تقریباً از چوب ساخته می شوند. از آنجایی که چوب یکی از سنتی ترین و قدیمی ترین متریال برای ساخت کابینت است، بیشتر با سبک کلاسیک تناسب دارد.

 

کابینت اشپزخانه کلاسیک-فوری کار

 

پرطرفدارترین رنگ برای کابینت آشپزخانه کلاسیک به طور کلی سفید، کرمی یا رنگ بژ است. این رنگ ها انعطاف پذیری بیشتری را برای استفاده از لوازم جانبی متعدد در دکوراسیون داخلی آشپزخانه ارائه می دهند. 

یکی از مهم‌ترین مزایای که این کابینت ها ایجاد می کند این است که ارزش آشپزخانه شما را بالاتر می برد. این یعنی ارزش ملک شما هم به عنوان یک ساختمان خاص و جذاب بیشتر خواهد شد. اگر قرار باشد ملک خود را در آینده بفروشید، به این مفهوم است که آشپزخانه کلاسیک شما مشتریان را جذب خود می کند.

 

طراحی آشپزخانه به سبک کلاسیک

 

کابینت اشپزخانه کلاسیک-فوری کار

 

اگرچه انواع مدل های کابینت آشپزخانه کلاسیک یک نمای صاف و یکدست را در آشپزخانه به نمایش می‌گذارند، اما این امتیاز را دارند که می توانید تزیینات زیادی را به آنها بیافزایید. با یک طراحی خاص و ویژه می توانید جذابیت های بصری آشپزخانه خود را افزایش دهید. حتی می توانید برای طراحی آشپزخانه خود به سبک کلاسیک، کفپوش ها، میز و صندلی ها و حتی پرده های آشپزخانه را با رنگ‌های متضاد انتخاب کنید.

انتخاب رنگ ها و بافت ها در دکوراسیون داخلی آشپزخانه به سبک کلاسیک به سلیقه شما بستگی دارد. لوازم جانبی و عناصر تزیینی را از نظر رنگ می ‌توانید متضاد با کابینت آشپزخانه کلاسیک انتخاب کنید.

 به طور مثال اگر چوب کابینت شما تیره رنگ است، می توانید کفپوش ها را به رنگ خاکستری روشن انتخاب کنید؛ یا حتی میز و صندلی ها را به رنگ متضاد با رنگ کابینت ها انتخاب کنید.

برعکس انتخاب فوق هم امکان پذیر است! اگر کابینت های شما رنگ روشن دارند، می توانید کفپوش ها را به رنگ قهوه ای تیره یا مشکی انتخاب کنید. با به کار گرفتن رنگ های متضاد اما پر انرژی یک آشپزخانه کلاسیک سنتی را خواهید داشت.

 

بیشتر بخوانید: انواع رنگ کابینت جدید برای آشپزخانه

 

زیباترین میز و صندلی برای آشپزخانه کلاسیک

 

کابینت اشپزخانه کلاسیک-فوری کار

 

در کنار کابینت آشپزخانه کلاسیک آنچه نمای آشپزخانه شما را جذاب تر می سازد، انتخاب صحیح میز و صندلی های آشپزخانه است. یک آشپزخانه کلاسیک می‌تواند به هر سبک و رنگی طراحی شود، اما آنچه که آشپزخانه را جذاب تر می کند عناصری نظیر نورپردازی یا مبلمان یا میز و صندلی صبحانه یا ناهارخوری است.

به طور کلی، آشپزخانه شما می‌تواند به حالت اپن باشد یا سبک جزیره‌ای داشته باشد. زیباترین مدل صندلی های کلاسیک را می‌توانید برای اپن آشپزخانه انتخاب کنید. رنگ صندلی ها می تواند مخالف یا مکمل رنگ کابینت ها باشد. 

برای کابینت های چوبی قهوه ای تیره، میز و صندلی های طلایی یا قهوه‌ای روشن، نمایی منحصر به فرد را ایجاد می کند. اگر آشپزخانه کلاسیک شما سفید و طلایی است، میز و صندلی ها را هم به رنگ سفید یا کرمی روشن انتخاب کنید.

اگر برای ساخت کابینت آشپزخانه کلاسیک نیاز به مشورت دارید یا می خواهید از قیمت کابینت آشپزخانه مطلع شوید، با کارشناسان و افراد متخصص در وب سایت فوری کار تماس بگیرید.

« قبلی مطالب دیگر بعدی »