تزیینات و دکوراسیون

کاربرد های نرده

تزیینات و دکوراسیون


از نرده برای حفظ امنیت در راه پله ها و سایر مکان های ساختمان استفاده می شود. نرده ها امروزه ،علاوه بر حفظ امنیت نقش بسزایی در زیبا سازی ساختمان ایفا می کنند و دارای طرح ها و انواع بسیار متنوع هستند.

 

استفاده از نرده در راه پله

نصب نرده در راه پله ها علاوه بر حفظ امنیت و  جلوگیری از خطر سقوط کودکان و سالمندان، ظاهری زیبا به محیط ساختمان می بخشد. طراحی و ساخت یک نـرده زیبا برای راه پله ساختمان سبب دو چندان شدن  جذابیت ساختمان می شود.

 

استفاده از نرده در فضای سبز

در این مورد نرده ها روی سطح زمین سفت می شوند و معمولا در کنار آنها گیاهانی نظیر پیچک و گل ساعتی می کارند این گیاهان به دور نرده پیچیده شده و ظاهر زیبایی به محیط می بخشند.

 

استفاده از نرده در بالکن خانه

استفاده از نرده در تراس و بالکن خانه موجب حفظ امنیت ساکنان خانه می شود. شما می توانید برای زیباسازی نرده های بالکن از گلدان های زینتی که خاص نرده بالکن هستند استفاده کنید و زیبایی فضای بیرونی منزلتان را دو برابر کنید.

 

استفاده از نرده در بیمارستان

با نصب نرده در بیمارستان ها  افرادی که دارای مشکلات زانو هستند به راحتی می توانند از پله ها بالا یا پایین بروند. همچنین با  نصب نرده می توان مسیر ورود و خروج را برای دریافت نوبت در بیمارستان کنترل کرد.

 

استفاده از نرده در پیاده رو ها

از نرده درحاشیه پیاده روها به منظور جداسازی پیاده رو و خیابان استفاده می شود همچنین در محل تقاطع ها، میدان ها و محل های پرتردد، برای جلوگیری ورود عابرین پیاده به خیابان و کانالیزه کردن تردد عابرین به مسیرهای تردد مجاز استفاده می شود.

 

از نرده ها همچنین در زمین های بازی، حاشیه استخرها، نرده های حفاظتی پنجره، پروژه های صنعتی استفاده می شود. برای سفارش نصب نرده از بخش ثبت پروژه در سایت فوری کار اقدام نمایید. تا نصاب های سایت با بهترین قیمت و سریعترین زمان ممکن، پروژه شما را به انجام برسانند.

« قبلی مطالب دیگر بعدی »