کابینت

طبقه بندی انواع کابینت ام دی اف برای آشپزخانه

کابینت


انتخاب یکی از انواع کابینت ام دی اف برای آشپزخانه در رنگ ها و مدل های مختلف به شما کمک می کند آشپزخانه خود را زیباتر کنید. هر طرحی را که از کابینت MDF در نظر داشته باشید می توانید برای آشپزخانه خود سفارش دهید. لازم است بدانید که برای انواع مدل کابینت ام دی اف، قیمت متفاوتی تعیین می‌شود.

 قیمت کابینت ام دی اف آشپزخانه به عوامل مختلفی بستگی دارد. این که کابینت را به چه صورتی سفارش می دهید، فضای آشپزخانه شما چقدر بزرگ است و لوازم جانبی چگونه در کابینت ها نصب می شوند، همه در قیمت خرید کابینت آشپزخانه موثر هستند.

برخی از انواع کابینت ام دی اف آشپزخانه به گونه ای طراحی می شوند که سبک لاکچری را به نمایش بگذارند. به طور قطع، قیمت این مدل کابینت ها گران تر از کابینت های ساده تر است.

انواع کابینت ام دی اف آشپزخانه یک محصول رقیب برای کابینت هایگلاس آشپزخانه محسوب ‌می شود. هر دو کابینت، شیک و بادوام هستند اما مزایا و معایب خاص خود را دارند. از دیدگاه های متفاوتی انواع کابینت برای آشپزخانه را دسته‌بندی می‌کنیم. برای کابینت ام دی اف هم همین اصول وجود دارد.

از آن جایی که انواع کابینت ام دی اف آشپزخانه در دکوراسیون داخلی آشپزخانه تاثیر زیادی دارد، بهتر است در این قسمت، این کابینت ها را از دیدگاه ‌های مختلفی دسته بندی کنیم. در هر قسمت می توانید به تصاویر درج شده دقت کنید و ایده جذاب ای برای ساخت و نصب کابینت در آشپزخانه به دست بیاورید.

بیشتر بخوانید: مثلث طلایی آشپزخانه

 

معیارهای طبقه بندی انواع کابینت ام دی اف

1-طبقه بندی بر اساس رنگ کابینت ام دی اف

 

طبقه بندی کابینت

یکی از مهمترین معیارهایی که انواع کابینت ام دی اف را می توان بر آن اساس طبقه‌بندی کرد، انتخاب رنگ ام دی اف است. اگر برای خرید کابینت MDF مراجعه کنید، طیف مختلفی از رنگ ها را به شما نشان می‌دهند تا آن را متناسب با دکوراسیون آشپزخانه خود انتخاب نمایید. همین معیار می تواند اولین نکته باشد که باید برای خرید کابینت های ام دی اف به آن توجه کنید.

معمولاً طبقه بندی انواع کابینت ام دی اف از نظر رنگ بر اساس پالت رنگ انجام می‌شود. اگر به پالت رنگ نگاه کنید، رنگ های روشن، تیره، رنگ های گرم، رنگ های سرد و رنگ های مکمل یا متضاد را مشاهده خواهید کرد. برای کابینت ام دی اف، برخی رنگ ها بسیار جذاب هستند و برخی دیگر با رنگ‌های تند و تیز، می توانند به صورت ترکیبی با رنگ روشن تر به کار بروند.

انتخاب رنگ مناسب برای انواع کابینت ام دی اف به این بستگی دارد که شما چه سبکی از دکوراسیون داخلی را اجرا می کنید.

 

2-طبقه بندی انواع کابینت آشپزخانه بر اساس مدل ساخت

 

ظبقه بندی کابینت

دومین گزینه که می توان انواع کابینت ام دی اف آشپزخانه را طبقه ‌بندی کرد، مدل ساخت است. برخی از کابینت های ام دی اف بدون دستگیره ساخته می‌شوند.

این کابینت ها سطح صاف دارند و شما باید دقت کنید که کدام یک به صورت نود درجه بالا و پایین، یا ۹۰ درجه چپ و راست، باز و بسته می شوند. برای کابینت mdf بدون دسته معمولاًبرخی قفسه ها هم در نظر گرفته می شود.

طبقه بندی کابینت

از نظر نحوه ساخت، انواع کابینت ام دی اف آشپزخانه ممکن است به صورتی ساخته شوند که دسته کابینت به شکل های مختلف نصب شود. دستگیره کابینت، اندازه و مدل های مختلفی دارد. برای طراحی کابینت ام دی اف باید مشخص کنید که لوازم جانبی کابینت ها با دکوراسیون داخلی آشپزخانه شما هماهنگ باشد.

یکی دیگر از گزینه ها در طبقه بندی انواع کابینت ام دی اف این است که اپن آشپزخانه شما چگونه است. اگر اپن مستطیل شکل دارید، اندازه کابینت ها به صورت مستطیل و ثابت است. اگر آشپزخانه شما مدل جزیره ای است یا یک اپن سه گوش یا نیم دایره دارد، ساخت کابینت آشپزخانه باید به طور اختصاصی انجام شود.

 

3-طبقه بندی کابینت ام دی اف آشپزخانه بر اساس طراحی

 

طبقه بندی کابینت-فوری کار

یکی دیگر از معیارهایی که می توان انواع کابینت ام دی اف آشپزخانه را طبقه‌بندی کرد، نوع طراحی است که روی درب بیرونی کابینت ها دیده می شود. طراحی تخته mdf برای ساخت کابینت، هم با طرح های ساده انجام می‌شود و هم در طرح‌ های بافت دار و برجسته وجود دارد.

در برخی شرایط، کابینت سازان با هنرمندی هر چه تمام، طرح های برجسته ای را روی درب کابینت ام دی اف ایجاد می کنند. این کابینت ها می توانند لاکچری باشند اما از نظر قیمت ساخت، گران تر است.

 

خرید انواع کابینت ام دی اف آشپزخانه

 

طبقه بندی کابینت

از آنجایی که محیط هر آشپزخانه متفاوت است و از نظر متراژ ممکن است کوچک یا بزرگ باشد، ساده ترین راه برای خرید انواع کابینت ام دی اف برای آشپزخانه این است که با شرکت سازنده تماس بگیرید تا کارشناسان خود را به محل اعزام کنند. 

پس از آنکه اندازه‌گیری‌ها انجام شد و شما یکی از انواع کابینت ام دی اف را انتخاب کردید، فرایند ساخت کابینت ها شروع می شود.

در مرحله بعدی، نوبت به نصب کابینت در آشپزخانه می‌رسد. بهترین تکنسین ها و نصابان کابینت آشپزخانه در وب سایت فوری کار می توانند این خدمات را در کنار خدمات دکوراسیون داخلی ساختمان به شما ارائه دهند. اگر نیاز دارید صفر تا صد ساخت کابینت و نصب آن در آشپزخانه را دریافت کنید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

« قبلی مطالب دیگر بعدی »