خدمات ساختمانی و منزل

در فوری کار چطوری پروژه بگیرم؟

خدمات ساختمانی و منزل


شروع  هرکاری همیشه سخت است. اما شما در فوری کار به بازار بزرگی از پروژه های ساختمانی و خدمات منزل دسترسی خواهید داشت که می توانید متناسب با توانمندیهاتون پروژه ی مورد نظرتون رو پیدا کنید. همه چیز راحت تر از آن چیزی است که به نظر میرسد. در این پست توضیح خواهم داد که چطور می توانید در فوری کار موفق شوید. از خانه کار بیابید و درآمد مناسبی کسب کنید.

 

1- مهارت خود را افزایش دهید.

مهم ترین نکته برای کارفرما مهارت شما در انجام کار هست. مثلا وقتی گچکاری یک دیوار تمام می شود، کارفرما مایل است یک کار یک دست و با کیفیت ببیند، هیچ کارفرمایی مایل به دوباره کاری نیست.

 

2- آچار فرانسه نباشید.

تصمیم بگیرید چه کاری می خواهید انجام دهید. ممکن است شما در چند زمینه استادکار باشید هم برق کاری کنید، هم لوله کشی و هم تعمیرات مبل! اما بهتر است تمرکز خود را روی یک کار قرار دهید و سعی کنید در یک مهارت، بهترین باشید. کسی که همه کاری انجام میدهد معمولا در هیچ کاری تخصص ندارد. بنابراین در انتخاب مهارت دقت کنید و فقط مهارت هایی که می خواهید پروژه دریافت کنید را انتخاب کنید. انتخاب تعداد زیادی مهارت به چشم کارفرما، شما را حرفه ای نشان نخواهد داد.

 

3- نمونه کار خوب داشته باشید.

تعداد نمونه کارهای شما مهم نیست بلکه کیفیت آنها مهم است. اگر شما تعداد زیادی نمونه کار ثبت کنید که هیچ کدام کیفیت خوبی نداشته باشند، شما را حرفه ای نشان نخواهد داد اما اگر فقط یک نمونه کار مرتبط با مهارت خود داشته باشید که به درستی انجام شده و معرف از عملکرد شما راضی باشد، برای کارفرمایان کافیست تا شما را انتخاب کنند.

 

4- از تماس گرفتن و پیشنهاد گذاشتن نترسید.

خیلی از پیشنهاداتی که برای کارفرمایان ثبت میشود مورد قبول کارفرما نیست. چون یا استادکاران مهارت کافی ندارند یا قیمت آنها متناسب با بودجه کارفرما نیست یا کار حرفه ای انجام ندادند یا زمان و مدت انجام پروژه متناسب با نظر کارفرما منطبق نیست. با این حال از پیشنهاد گذاشتن نهراسید.

 

5- مشکل کارفرما را بفهمید.

کارفرما دنبال یک نفر هستند که مشکل را برای آنها حل کند. اگر شخصی را پیدا کنند که مشکل آنها را به درستی فهمیده باشد، راحت تر با وی ارتباط برقرار می کنند. مثلا وقتی کارفرما در مورد مشکل کیفیت تصویر آیفون سوال می پرسد. بهتر است احتمالات را به او بگویید.

 

۶- از سوال کردن نترسید.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید از کارفرما سوال بپرسید. برای کارهای خرد همچون تعمیرات منزل خودتان را جای کارفرما قرار دهید و سعی کنید در کاهش هزینه ها با وی همراهی کنید.

 

7-خوش قول باشید.

استادکار خوش قول کم یاب هست. پس برای اینکه کارفرما از شما راضی باشد سعی کنید تا در زمان مقرر پروژه را تحویل دهید. این کار به اعتبار شما می افزاید و مطمئن باشید رتبه و نظر خوبی دریافت می کنید که به دریافت پروژه های بعدی شما کمک می کند.

 

8- قیمت منصفانه ارائه کنید.

برای دریافت پروژه قیمت پایین ثبت نکنید. رقابت با دیگر استادکار بر سر قیمت به شما آسیب می رساند. اگر خوب پروژه را فهمیده باشید، می توانید براورد کنید چه مقدار از شما زمان میگیرد و بنابراین میتوانید قیمت را مشخص کنید. سعی کنید به کارفرما درباره قیمت و کیفیت کار خود توضیح دهید. اکثر کارفرمایان همه میدانند قیمت کم، کیفیت بالایی به همراه نخواهد داشت.

 

9- با واسطه ها کار نکنید.

متاسفانه در صنعت ساختمان مخصوصا در پروژه های بزرگ واسطه ها حضور فعال دارند، حضور این افراد منجر به افزایش هزینه ها برای کارفرمای اصلی و نارضایتی استادکاران ماهر شده است. بنابراین سعی کنید با این واسطه ها کار نکنید. اگر در گفتگوی اولیه تشخیص دادید که پروژه دست چندم هست از انجام آن خودداری کنید.

 

برای سفارش پروژه یا کسب درآمد از انجام پروژه از طریق اپ فوری کار اقدام کنید.

« قبلی مطالب دیگر بعدی »