تزیینات و دکوراسیون

چگونه با هزينه كم در فضای خانه تنوع ایجاد کنیم؟

تزیینات و دکوراسیون


زماني كه برای مدت طولاني در یک مکان زندگی می کنید فضای خانه تکراری شده و جهت تنوع نیاز به تغییرات احساس می شود. همچنین بعد از مدتی از گذشت عمر خانه قسمت هایی از آن فرسوده می شود. در اینجا به راهکارهایی جهت ایجاد تنوع و کاهش فرسودگی منزل با صرف هزینه کم اشاره کرده ایم.

 

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

الويت اول از نظرما ایجاد تنوع و نوسازی آشپزخانه است چراکه افراد خانه در آشپرخانه زیاد رفت و آمد می کنند و دکوراسیون آن می بایست زیبا و دل انگیز باشد. شما می توانید برای ایجاد تنوع و تحول چشم گیر نمای کابینت ها را  عوض کنید به این صورت که  روکش های رنگارنگ و متنوعی که در بازار است را خریداری کرده و به راحتی روی کابینت بچسبانید. برای کابینت های چوبی هم با یک رنگ آمیزی ساده آن ها را جلا داده و نو کنید. مورد موثر دیگر تعويض نماي كانتر آشپزخانه است. همچنین استفاده از کاشی جدید برای کف و دیوار آشپزخانه سهم بزرگی در زیباسازی آن دارد.

 

نوسازی سرویس بهداشتی

الويت دوم تغيير جلوه سرويس بهداشتي است. این کار بسیار ساده است شما می توانید با نصب كاشي هاي جديد براي كف و ديوار ها به كلي جلوه سرويس بهداشتي را  تغيير دهید علاوه بر این مي توانيد با تعویض تجهيزات سرويس بهداشتي از قبيل توالت, توالت فرنگي, روشويي و شيرآلات و هم چنين آينه دكوراسيون سرويس بهداشتي خود را  كاملا متحول کنید.

 

تعمیر نما و رسیدگی به حیاط

الويت سوم فضاي خارجي خانه و حياط است که تغییر در این فضاها بسیار در روحیه افراد تاثیرگذار است. همیشه سعی کنید ورودي خانه خود را با قرار دادن گل و گياهان سبز و شاداب آذين بندي كنيد. همچنین  باغچه حیاط خود را با چمن کاری و کاشت گلهای زیبا جلوه ای خاص دهید و به ساکنین در بدو  ورود به خانه حس طراوات و شادی هدیه کنید.

 

 بیشتر بخوانید :  نحوه محاسبه قیمت دکوراسیون داخلی

« قبلی مطالب دیگر بعدی »