فوری کار

برگزاری مناقصه آنلاین کارهای خدماتی، مهندسی و صنعتی با فوری کار

فوری کار


اگر تجربه خرید از بازار را داشته باشید؛ حتما بارها و بارها با این صحنه مواجه شده اید که فروشندگان و عرضه کنندگان کالا برای یک کالای واحد به طور مثال یک برند مشخص تلفن همراه، قیمت های متفاوتی اعلام می کنند و این تفاوت قیمتی باعث سرگشتی خریدار و تجربه ناخوشایند خریدار از بازار می شود.

خوشبختانه با ظهور و گسترش فروشگاه های اینترنتی در ایران این مشکل تا حدودی رفع شده است و شما در سریعترین زمان و با چند کلیک ساده می توانید نرخ واقعی کالاها و اجناس را در فروشگاه های مختلف اینترنتی پیدا کنید و اگر به دلایل مختلف موفق به خرید از این فروشگاه ها نشوید باز هم می دانید که در بازار، کالای مورد نظر خود را باید در قیمتی در سطح قیمت فروشگاه های اینترنتی خرید کنید.

اگر چه فروشگاه های اینترنتی کار استعلام قیمت کالاهایی که از نظر کمی ( وزن، اندازه، تعداد و...) قابل اندازه گیری هستند را راحت کرده است اما برای کارهای خدماتی که بیشتر جنبه کیفی دارند مثل تعمیر لوازم خانگی، نصب تجهیزات برقی و مکانیکی، گچکاری، نقاشی و... تعیین قیمت به همین راحتی ها نیست و شما با یک جستجوی ساده در بازار و اینترنت متوجه می شوید هر شرکت، متخصص و استادکاری نرخ معیار خودش را برای انجام آن خدمت یا پروژه در نظر دارد و نوسان قیمتی در حوزه کارهای خدماتی به نسبت بازار کالا بیشتر و شدیدتر است.



 برای استعلام قیمت خدمات کیفی مثل خدمات منزل و ساختمان چند راه وجود دارد:

استفاده از نرخ اتحادیه ها، اصناف و سازمان نظام مهندسی

نرخ خدمات کیفی در فهرست بهایی که اتحادیه ها و اصناف منتشر می کنند، صریحا مشخص شده است اما با توجه به اینکه این فهرست فقط یک بار در سال منتشر می شود شرایط زمانی (مثل نوسانات بازار ارز) در آن لحاظ نشده است و معمولا نرخ بازار با نرخ اتحادیه ها همخوانی چندانی ندارد.

 

ارتباط مستقیم با شرکت ها و تکنسین ها

روش دیگری که قیمت کارهای خدماتی بیشتر از طریق آن استعلام می شود، مراجعه حضوری به شرکت ها و دفاتر خدماتی و ارتباط مستقیم با متخصصین و استادکاران است. از مزایای این روش، این است که به صورت مستقیم با مجری پروژه ها ارتباط برقرار کرده و شرایط کار یا پروژه خود را برای آنها تشریح می کنید و از نزدیک با امکانات و سطح توانایی شرکت یا دفتر مجری آشنا می شوید. از معایب این روش این است که برای پیدا کردن شرکت و متخصص مورد نظر باید دست به جستجو بزنید که این کار مستلزم صرف وقت و هزینه است، عیب دیگر این روش این است که چون درخواست انجام کار از سمت شماست احتمال دارد برای انجام کار یا پروژه خود در صف انتظار شرکت بمانید و یا مجبور شوید با هر تعرفه ای که شرکت یا متخصص برای انجام کار شما اعلام می کند؛ کنار بیایید.
 

آیا راه ساده تر و سریعتری برای استعلام گرفتن قیمت کارهای خدماتی وجود دارد؟

شرکت ها و سازمان های بزرگ برای اینکه نرخ واقعی انجام یک پروژه یا کار خدماتی را استعلام کنند، سعی می کنند پروژه یا خدمات خود را به مناقصه بگذارند. به این صورت که پروژه خود را با جزییات کامل در قالب یک آگهی به فراخوان عمومی می گذارند و از شرکت های دارای صلاحیت درخواست می کنند پیشنهاد قیمتی و زمانی خود را برای انجام پروژه در قالب یک پاکت در بسته به شرکت یا سازمان مناقصه گذار اعلام کنند. برگزاری مناقصه مزایای زیادی برای نهاد برگزار کننده آن دارد از جمله اینکه: درخواست همکاری از سمت شرکت ها به سازمان ها داده می شود نه از سمت سازمان به شرکت ها، بنابراین شرکت هایی که در مناقصه شرکت می کنند هم تمایل به همکاری با نهاد مناقصه گذار را دارند و هم وقت آزاد و کافی برای انجام پروژه آنها. مزیت دوم این است که امکان گزینش و حذف شرکت ها براساس میزان تجربه و سوابق کاری آنها وجود دارد و مزیتی که از همه مهمتر  است این است که نهاد مناقصه گذار می تواند پروژه یا کار خود را با پایین ترین قیمت از بین قیمت های پیشنهادی شرکت کنندگان در مناقصه به انجام برساند.

 

چگونه خدمات و کارهای کوچک خود را به صورت آنلاین و رایگان به مناقصه بگذاریم؟

برگزاری مناقصه برای انجام کارهای بزرگ ایده خوبی است اما آیا هر کسی هزینه و توانایی برگزاری مناقصه برای کارهای خود را دارد و آیا هر شرکتی حاضر به همکاری برای انجام پروژه های کوچک و خدمات خانگی است؟ مطمئنا هیچ کسی نمی تواند به همان شکلی که سازمان ها و شرکت های بزرگ پروژه های خود را به مناقصه می گذارند کارهای خرد و کوچک خود را به مناقصه بگذارد چون معمولا هزینه برگزاری مناقصه با این روش از هزینه اجرای پروژه بیشتر می شود و شرکت های بزرگ نیز حاضر به همکاری برای انجام پروژه های کوچک و شخصی نیستند. پس راه حل چیست؟

 

راه حل برگزاری مناقصه برای پروژه های خانگی

تیم فوری کار، با ایجاد زیرساخت های لازم در سایت خود شرایطی را فراهم کرده است تا همان روندی که در برگزاری مناقصه پروژه های بزرگ طی می شود با شرایطی کاملا ساده تر و با امکانات بیشتر و به صورت کاملا رایگان و آنلاین در سایت www.forikar.com برگزار شود.


فوری کار چگونه کار می کند؟

ثبت رایگان پروژه

اگر پروژه یا کار مشخصی دارید که به تنهایی قادر به انجام آن نیستید یا به دلایل مختلفی قصد دارید از متخصصین یا استادکاران استفاده کنید. جزییات پروژه یا خدمت مورد نیاز خود را در قالب آگهی در سایت فوری کار ثبت کنید(ثبت آگهی پروژه رایگان است) مثلا اگر قصد بازسازی آشپزخانه منزل خود را دارید، بهتر است شرایط پروژه کاشیکاری خود شامل ابعاد و مساحت آشپزخانه، نوع کاشی و سرامیکی که علاقه مند هستید در بازسازی آشپزخانه به کار رود، میزان هزینه ای که برای بازسازی در نظر گرفته اید، مدت زمان پروژه، شهر، محل و عکس هایی از نمای آشپزخانه را در آگهی خود بیاورید.

 

راه های ارتباطی با متخصصین و استادکارها

پس از ثبت آگهی در سایت و تایید آگهی توسط تیم فوری کار،پروژه شما در سایت فوری کار نمایش داده میشود، سپس متخصصین و استادکاران به دو صورت می توانند با شما ارتباط برقرار کنند اگر شماره تماس خود را در آگهی قرار داده باشید استادکاران به صورت تلفنی و بدون هیچ واسطه ای با شما تماس گرفته و شرایط همکاری و نحوه قرار داد را به شما توضیح می دهند. اگر علاقه مند نیستید شماره تماس شما در آگهی نمایش داده شود استادکاران و متخصصین فوری کار پیشنهاد های قیمتی و زمانی خود را در قالب پیام برای شما ارسال می کنند که این پیشنهاد ها به صورت کاملا خصوصی در پنل کاربری شما قابل مشاهده است.
هر متخصص یا استادکاری در سایت فوری کار یک صفحه شخصی دارد که در آن صفحه مشخصات کامل استادکار از جمله: عکس پرسنلی، نام و نام خانوادگی، تخصص و مهارت ها، نمونه کارهای قبلی آمده است و شما می توانید در یک فرایند مناقصه ای استادکاران را بر اساس روزمه کاری آنها الویت بندی کرده و از بین پیشنهاد های ارسالی آنها مناسب ترین پیشنهاد قیمتی را با توجه پروژه خود انتخاب کنید.

 

پیشنهاد فوری کار به شما

تاکنون در حدود 5000 پروژه کوچک و بزرگ خانگی، صنعتی، عمرانی و ساختمانی و... در سایت فوری کار ثبت و به مناقصه گذاشته شده است و کارفرمایان زیادی از این طریق پروژه و خدمات مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمتها به انجام رسانده اند. پس شما هم می توانید همین الان با چند کلیک ساده کار یا نیاز خود را در سایت فوری کار از اینجا ثبت کنید، تا در کوتاهترین زمان پیشنهادهای متفاوت قیمتی اعضای فوری کار را از سرتاسر ایران دریافت کنید. برای راهنمایی بیشتر با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید.

« قبلی مطالب دیگر بعدی »