کابینت

قیمت کابینت ام دی اف بر چه اساسی محاسبه می شود

کابینت


قیمت کابینت ام دی اف برای آشپزخانه یک امر مهم، هم برای سازندگان کابینت و هم برای مشتریان محسوب می شود. خرید کابینت ام دی اف برای آشپزخانه برای اکثر خانواده ها از اهمیت بالایی برخوردار است. به خصوص کسانی که می‌خواهند دکوراسیون آشپزخانه خود را تغییر دهند، مدیریت هزینه ها برای آنها مهمتر از هر چیز دیگری است.

برای اینکه در خرید کابینت مناسب برای آشپزخانه موفق‌تر عمل کنید، باید بتوانید هزینه ها را تخمین بزنید. بهترین کار این است که قیمت کابینت ام دی اف را از فروشندگان مختلف سوال کنید. مثلاً بپرسید که هر فروشنده کدام یک از انواع کابینت MDF را با چه ترکیب رنگی ارائه می دهند؛ خدمات نصب کابینت ام دی اف را چگونه انجام می دهند و هزینه های جانبی چگونه خواهد بود.

مواردی که در فوق به آن اشاره شد تنها گوشه کوچکی از عواملی هستند که در قیمت کابینت ام دی اف دخالت دارند. وقتی شما یکی از رنگ بندی کابینت آشپزخانه MDF را انتخاب می کنید، نوبت به آن می رسد که کابینت‌ها را سفارش دهید. سفارش کابینت بر اساس نیاز آشپزخانه شما انجام می گیرد.

برای سفارش ساخت کابینت ام دی اف آشپزخانه باید اندازه گیری ها را دقیق انجام دهید. برخی از کابینت سازان، کارشناس خود را به محل اعزام می کنند تا ارتفاع، طول، عرض و عمق کابینت را به دقت اندازه گیری کنند. حتی اگر لازم است باید مدل کابینت را با طراحی آشپزخانه، هماهنگ انتخاب کرد. تمام این عوامل در قیمت کابینت ام دی اف به نوعی تاثیر دارند.

برای تخمین زدن هزینه و قیمت کابینت ام دی اف آشپزخانه باید مشخص کنید که چه تعداد کشو نیاز دارید؛ درب کابینت چگونه است و اکسسوری کابینت از چه نوع انتخاب می شوند. در ادامه این بحث درباره این عوامل بیشتر صحبت می کنیم.

 

بیشتر بخوانید: رایج ترین انواع دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل کدامند؟

 

دکوراسیون آشپزخانه در قیمت کابینت ام دی اف تاثیر دارد

 

قیمت کابینت

از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند قیمت کابینت ام دی اف را برای آشپزخانه شما تغییر دهد، مدل دکوراسیون آشپزخانه شما است. همه ما تقریباً با انواع طرح های دکوراسیون داخلی برای آشپزخانه آشنایی داریم.

برخی از آشپزخانه ها فقط قسمت اپن دارند و برخی دیگر به صورت جزیره‌ای طراحی شده‌اند. برخی از آشپزخانه ها فضای محدودی برای نصب کابینت در اختیار دارند و بنابراین بسیار اهمیت دارد که کابینت ها با اندازه مناسب در جای مناسب قرار بگیرند.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک مدرن به کابینت MDF ساده تر با رنگ های روشن تر نیاز دارد. در مقابل، برای دکوراسیون آشپزخانه به سبک لاکچری باید کابینت های لوکس تر با رنگ های جذاب تر استفاده کرد. در هر مورد، قیمت نصب کابینت ام دی اف آشپزخانه هم اهمیت پیدا می‌کند.

به طور کلی هر چه کابینت ها، گران تر باشد، لوکس تر باشد و اکسسوری گرانتری داشته باشد، قیمت کابینت ام دی اف برای آشپزخانه بالاتر خواهد بود. در همین راستا هزینه های نصب هم افزایش پیدا می کند.

برخی عقیده دارند که کابینت MDF با قیمت گرانتر معمولاً از مواد بادوام تر و با کیفیت تهیه می شود. سعی کنید این موارد را از فروشنده سوال کنید تا تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

 

اکسسوری و لوازم جانبی و تاثیر آن در قیمت کابینت ام دی اف

 

قیمت کابینت

یکی دیگر از عواملی که در قیمت کابینت ام دی اف تاثیر دارد و کمتر به آن توجه می شود، لوازم جانبی یا اکسسوری است. لوازم جانبی برای نصب کابینت آشپزخانه شامل دستگیره های کابینت، یراق آلات، قفل و لولا، قفسه ها، قطعات نگهدارنده و اتصالات و سایر لوازم جزئی برای نصب کابینت هستند.

برخی از انواع مدل های کابینت ام دی اف برای آشپزخانه های مدرن به صورتی نصب می شوند که داخل کشوی کابینت یا قفسه های کابینت، بخش های فلزی به صورت میله ای قرار می گیرد تا برای قرار دادن بشقاب یا ظروف کوچک مناسب باشد. این قسمت های فلزی هم جزئی از لوازم جانبی کابینت محسوب می شوند.

این عوامل در کنار ام دی اف به کار رفته در ساخت کابینت ها، در قیمت کابینت ام دی اف تاثیر دارند.

بیشتر بخوانید: قیمت کابینت و نحوه محاسبه آن+قیمت اتحادیه

 

طرح و رنگ در قیمت قیمت کابینت ام دی اف تاثیر گذار است

 

کابینت

گزینه دیگری که در قیمت کابینت ام دی اف تاثیر دارد و باید هنگام ثبت سفارش به آن توجه کرد، رنگ کابینت ها و مدل ساخت آنها است. برخی از کابینت ها دارای قاب هستند و برخی دیگر ساده و بدون قاب ساخته می شوند. کابینت های لاکچری، هم دارای کشو هستند و هم درب آنها با مدل های خاص طراحی شده است.

MDF طرح دار برای کابینت آشپزخانه تقریباً قیمت بیشتری خواهد داشت. تعداد کابینت آشپزخانه و نحوه باز و بسته شدن درب کابینت مشخص می‌کند که هزینه شما برای خرید کابینت آشپزخانه چقدر تمام می شود. هر چقدر کابینت ها پیچیده تر باشند و مدل‌های متنوعی برای آن ساخته شده باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت.

اگر می خواهید قیمت کابینت ام دی اف برای آشپزخانه شما ارزان تر تمام شود، رنگ های ساده نظیر کرمی روشن، سفید یا قهوه‌ای روشن را انتخاب کنید و حتی الامکان از دستگیره های ساده تر استفاده کنید. هرچه تعداد کشوهای کابینت بیشتر باشد، باز هم قیمت سفارش شما افزایش پیدا می کند.

اگر برای نصب کابینت آشپزخانه یا خرید یا سفارش انواع کابینت نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان و متخصصان در سایت فوری کار، آماده هستند تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

 

« قبلی مطالب دیگر بعدی »