کابینت

بهترین مدل های کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک

کابینت


برای انتخاب کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک نکات زیادی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید. اگر آشپزخانه شما متراژ کوچکی دارد و تمایل دارید که زیباترین دکوراسیون داخلی آشپزخانه را اجرا کنید، باز هم با چند ترفند ساده می توانید بهترین و زیباترین کابینت ام دی اف را برای آشپزخانه سفارش دهید.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که سال ها در خانه زندگی کرده اید و اکنون به دنبال تغییر حال و هوای آشپزخانه هستید، باز هم انتخاب کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک برای شما چندان دشوار نیست. با اندکی تغییر در کابینت آشپزخانه می توانید آشپزخانه قدیمی خود را به سبک امروزی تغییر دهید. نوسازی آشپزخانه نیاز به یک هزینه مختصر دارد که با یک حساب برنامه‌ریزی دقیق امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: نحوه محاسبه قیمت دکوراسیون داخلی

 

نکات مهم برای انتخاب کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک

 

مدل کابینت

1-انتخاب مدل کابینت

وقتی قرار است برای آشپزخانه کوچک خود کابینت ام دی اف سفارش دهید، قطعاً با توجه به مساحتی که در اختیار دارید زیباترین مدل کابینت را انتخاب می کنید. قبل از جستجو در بازار و پیدا کردن کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک باید به این فکر کنید که کدام مدل برای آشپزخانه شما مناسب است.

کابینت های با کیفیت، کابینت های سفارشی سازی شده یا کابینت های از پیش ساخته شده در بازار وجود دارند. ویژگی های برجسته ای را برای کابینت ام دی اف آشپزخانه در نظر بگیرید و سپس به دنبال تنوع مدل باشید.

انواع کابینت ام دی اف آشپزخانه، هم به صورت کابینت های کشودار یا کابینت های درب دار بدون کشو در اندازه های مختلف قابل سفارش دادن هستند. اگر فضای آشپزخانه را در نظر بگیرید به همان اندازه می‌توانید کشو به کابینت ها اضافه کنید.

 

2-انتخاب درب کابینت و نحوه باز و بسته شدن

یکی از نکات مهمی که در انتخاب کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک اهمیت دارد و شاید کمتر به آن توجه می شود، انتخاب درب کابینت و نحوه باز و بسته شدن آن است.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که مشخص کنید کابینت در کدام قسمت آشپزخانه نصب می شود. سپس بررسی کنید که درب کابینت باید به چه جهتی باز و بسته شود تا فضای کمتری را اشغال کند.

برای آشپزخانه های کوچک تر بهتر است درب کابینت ام دی اف به صورت ریلی یا در زاویه ۴۵ درجه یا ۹۰ درجه به سمت بالا و پایین باز شود. اگر فضای کافی در اختیار دارید کابینت هایی که درب آنها به صورت جلو و عقب لولایی باز می شود گزینه مناسبی است.

اگر قرار باشد باز و بسته شدن درب کابینت ام دی اف آشپزخانه، فضای زیادی اشغال کند و مزاحم لوازم داخل آشپزخانه شود، بهتر است کابینت هایی را انتخاب کنید که درب آنها به صورت کشویی باز و بسته می شود.

در انتخاب  مدل درب کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک توجه داشته باشید که مدل درب، در قیمت کابینت ام دی اف تاثیر دارد. 

برخی از درب های کابینت برای نصب نیاز به لوازم جانبی بیشتری دارند، بنابراین قیمت آن گران تر خواهد بود. برخی از کابینت ها دارای لوازم تزئینی هستند تا زیباتر دیده شوند. به طور کلی، مدل کابینت ام دی اف آشپزخانه را می توانید به طرح های مدرن و کلاسیک انتخاب کنید. این به سلیقه شما بستگی دارد.

 

3-انتخاب رنگ و طرح کابینت ام دی اف

نکته دیگری که به شما کمک می کند کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک را بهتر انتخاب کنید، پس از تمام موارد فوق، انتخاب رنگ و طرح است. برای آشپزخانه های کوچک باید رنگ های روشن تر را برای کابینت انتخاب کنید تا فضای دلبازتری را ایجاد کند. استفاده از تکنیک نورپردازی در کنار رنگ های روشن، آشپزخانه را زیباتر می کند.

با داشتن مشخصاتی از رنگ و طرح کابینت ام دی اف آشپزخانه، تصمیم گیری برای سفارش از میان ده ها مدل برای شما راحت تر خواهد بود. اگر بتوانید نمونه های اجرا شده از کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک را از نزدیک ببینید یا تصاویر آن را دریافت کنید. شاید این کار به شما کمک کند.

 

بیشتر بخوانید: آنچه باید در انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه بدانید

 

نکات تکمیلی درباره انتخاب کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک

 

مدل کابینت۱

در این قسمت به نکات تکمیلی اشاره می کنیم که در کنار تمام موارد فوق برای انتخاب زیباترین مدل کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک مفید واقع می شوند.

بزرگ ترین مسئله‌ای که در انتخاب کابینت آشپزخانه با آن روبرو هستید، مدل کابینت و طرح و رنگ است. قرار است که با نصب کابینت آشپزخانه، زیبایی فضای آشپزخانه را تامین کنید؛ پس از خود بپرسید که مدل کابینت چگونه باید باشد؟ کدام مدل با سبک دکوراسیون آشپزخانه سازگارتر است؟ و درب کابینت یا کشوهای کابینت باید چگونه ساخته شوند؟

طراحی کابینت آشپزخانه و ساخت آن باید به گونه ای انجام شود که به عنوان یک نظم دهنده در آشپزخانه عمل کند. کابینت ها قرار است محل قرار گرفتن ظروف و وسایل باشند. هر چه راحت تر به کابینت ها دسترسی داشته باشید برای شما دلپذیرتر خواهد بود.

کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک کمک می کند شلوغی، به هم ریختگی و بی نظمی از آشپزخانه دور باشد. نصب قفسه ها در آشپزخانه، مکمل طراحی کابینت آشپزخانه هستند. این مورد را نیز در نظر داشته باشید.

 

اگر برای نصب کابینت آشپزخانه یا خرید یا سفارش انواع کابینت نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان و متخصصان در سایت فوری کار، آماده هستند تا راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند.

 

« قبلی مطالب دیگر بعدی »