کاشی کاری

نکات مهم در انتخاب کاشی سرویس بهداشتی

کاشی کاری


انتخاب درست مدل و اجرای صحیح کاشی و سرامیک در زیبایی فضای ساختمان بسیار حائز اهمیت است، در اینجا به چند نکته در انتخاب کاشی سرویس بهداشتی و حمام در ساختمان اشاره می شود.
 

۱- از طرحهای شلوغ دوری کنید.

انتخاب کاشی سرویس بهداشتی با طرح های شلوغ کاشی و سرامیک برای فضاهای کوچک چندان مناسب نیست، به خصوص برای فضایی مانند حمام و سرویس بهداشتی که کاربری متفاوت دارند. در سرویس بهداشتی های کوچک انتخاب رنگ های تیره و طرح های شلوغ، فضا را کوچک تر از قبل نشان می‌دهد و اصلاً توصیه نمی شود.

 

۲- استفاده از طرحهای خاص بصورت نواری

اگر اصرار به خرید کاشی با طرح خاص و رنگ تیره  در فضای سرویس بهداشتی خود دارید. بهتر است از آن به صورت نوارهای عمودی و افقی استفاده کنید.

 

۳-طرح های عمودی و ساده برای سقف های کوتاه

در انتخاب مدل کاشی ارتفاع سقف نیز دقت داشت باشید اگر سقف سرویس بهداشتی کوتاه است، از کاشی سرویس بهداشتی با طرحهای عمودی و ساده استفاده کنید تا فضای شما را بلندتر نشان دهد.

 

۴-طرحهای افقی برای عرض های کوچک

اگر عرض سرویس بهداشتی کم است، از کاشی هایی با طرح های افقی استفاده کنید تا فضای شما را بزرگ تر نشان دهد.

 

۵-انتخاب کاشی سرویس بهداشتی رنگ روشن

برای انتخاب کاشی سرویس بهداشتی حتما به سراغ کاشی هایی با رنگ های روشن و براق بروید تا علاوه بر ایجاد نمایی دلبازتر فضای سرویس بهداشتی را درخشان تر نشان دهند.

 

پیشنهاد فوری کار به شما

فوری کار یک شبکه بهم پیوسته از استادکاران، پیمانکاران و کارفرمایان ساختمانی می باشد که در هر مرحله ای از عملیات ساختمانی از جمله ساخت و ساز ، نوسازی ، بازسازی و خرده کاری و تعمیرات منازل می تواند مشاور و مجری کارهای ساختمانی شما باشد. شما به دو طریق می توانید از فوری کار استفاده کنید:

روش اول: با شماره های پشتیبانی سایت فوری کار تماس گرفته و از استادکارهای توصیه شده فوری کار استفاده کنید تا از پروژه شما بازدید نموده و شما را در انجام پروژه راهنمایی نمایند.

 روش دوم: پروژه ساختمانی خود از قبیل:سیمانکاری، گچکاری، لوله کشی، کاشی کاری، برقکاری و... را در قالب آگهی در سایت فوری کار ثبت کنید تا استادکاران مختلف فوری کار با شما تماس گرفته و از بین پیشنهاد های مختلف قیمتی و زمانی آنها، مناسب ترین پیشنهاد را با توجه به شرایط پروژه خود انتخاب کنید.

 

برگرفته و تلخیص از: سایت ihome

« قبلی مطالب دیگر بعدی »