دکوراسیون و طراحی داخلی

آشنایی با کاربرد سنگ های دکوراتیو

دکوراسیون و طراحی داخلی


انتخاب سنگ های دکوراتیو برای دکوراسیون منزل سبب می شود فضای منزل شما لوکس و مدرن به نظر بیاید. سنگ های دکوراتیو دارای طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع بوده و بر روی همه ی سطوح قابل اجرا می باشند. سنگ های دکوراتیو در طراحی نمای ساختمان و فضای محوطه حیاط و همچنین دکور داخلی منازل کاربرد زیادی دارند. برای اطلاع از کاربردهای مختلف سنگ های دکوراتیو در طراحی داخلی منزل با ما همراه باشید.

 

دکور فضای ورودی

اولین فضایی که در هنگام ورود به منزل شما به چشم می آید فضای ورودی است انتخاب دکوراسیون سنگ برای ورودی منزل شما چهره ای لوکس  و بسیار خاص به منزل شما خواهد بخشید.

 

دیوار اتاق نشیمن

اجرای سنگ دکوراتیو برای بخشی از فضای نشیمن می تواند جلوه ای خاص به منزل شما بدهد. فقط بهتر است جهت حفظ سادگی یکی از سطوح را برای این کار انتخاب نمایید. انتخاب رنگ و نوع متریالی که می خواهید در ترکیب با سنگ به کار ببرید نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

فضای پشت تلویزیون

معمولا تلویزیون در هر قسمتی از منزل قرار داده شود از لحاظ بصری تناسب خوبی با سایر قسمت ها نخواهد داشت شما می توانید فضای پشت تلویزیون را با سنگ دکوراتیو پوشش دهید که بسیار زیبا و لوکس خواهد بود.

 

دکور اطراف شومینه

امروزه شومینه یکی از قسمت های اصلی در طراحی منازل است که استفاده از طرحی خاص و مدرن تاثیر فزاینده ای در زیباتر شدن آن خواهد داشت لذا شما می توانید از سنگ های دکوراتیو با رنگ و بافت خاص بدین منظور استفاده نمایید و جذابیت بصری آن را دو چندان کنید.

 

دیواره های آشپزخانه

از آنجایی که آشپزخانه در خانه های امروزی نقش بسیار پر رنگی در بخشیدن جلوه به فضای منزل دارند بیشترین استفاده از سنگ های دکوراتیو در فضای آشپزخانه و میان حد فاصل خالی میان دو ردیف کابینت پایین و بالا می باشد.

 

دیوار راه پله

استفاده از سنگ های دکوراتیو در دیوار راه پله باعث جذاب تر به نظر رسیدن آن خواهد شد. البته بهتر است در دیواره راه پله تنها از یک نوع سنگ و آن هم به طور پیوسته استفاده کنید و دکور را تا انتهای پلکان ادامه دهید.

 

جدا کننده فضا

از سنگ های دکوراتیو  برای تعریف پارتیشن بین دو فضا استفاده می شود. سنگ یکی از بهترین انتخاب ها برای ایجاد پارتیشن است.

 

منبع : پویانو

« قبلی مطالب دیگر بعدی »